Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Fisher 55 відрізняється максимальною тягою до 25 кг та призначений для встановлення на різноманітні типи човнів: надувні, пластикові або алюмінієві, із загальною вагою до 1200 кг. Його функціональність розширюється за рахунок можливості використання як тяговий, допоміжний або тролінговий мотор. Електродвигун з транцевим кріпленням оснащений корпусом з алюмінію, і забезпечує практично безшумну роботу, що дозволяє насолоджуватися риболовлею або спокійним відпочинком як на прісній, так і на солоній воді. Крім того, цей електромотор Фішер дуже економічний — для виходу на воду потрібно лише зарядити акумулятор, що значно вигідніше, ніж заправка бензином або паливною сумішшю. Напруга живлення становить 12 В.
Головний блок
Система електронного управління, розміщена в головному блоці, забезпечує ефективну роботу підвісного електромотора. Її корпус виготовлений із спеціального пластику, який надійно захищає від впливу зовнішніх факторів, таких як волога, пил та механічні пошкодження. Пластик має високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання та вібрацій, зберігаючи свою міцність і привабливий зовнішній вигляд з глянсовою поверхнею та чорним забарвленням.
Румпель
Телескопічний румпель електромотора виготовлений з міцного ABS-пластика, забезпечуючи надійне та ефективне керування. Напрямок руху човна змінюється поворотом румпеля вправо чи вліво, а для перемикання передач румпель обертається навколо осі. П'ять передніх швидкостей позначені на шкалі словом «Forward», у той час як три задніх швидкості мають напис «Reverse». Позиція «Нуль» відповідає відключеним двигуном. Присутність характерного клацання дозволяє контролювати перемикання передач як візуально, а й аудіально.
Стійка
Трубка, всередині якої проходять дроти, що подають електричний струм на двигун, часто називається стійкою або штангою. Вона виготовлена з міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати статичні та ударні навантаження, що виникають під час руху судна. Сучасний композитний склопластик забезпечує максимальну міцність при невеликій вазі стійки. За допомогою хомута, що знаходиться на штанзі Fisher 55, можна піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо зручно під час руху в мілководних умовах.
Блок кріплення
Fisher 55 кріпиться до човна за допомогою двох транцевих струбцин, оснащених посиленими нейлоновими рамами. Сталеві притискні гвинти легко закручуються вручну завдяки зручним ручкам-баранчикам. Важливо правильно встановити мотор так, щоб він знаходився рівно по центру транця, інакше судно відхилятиметься в одну зі сторін під час руху, що утруднить керування. Механізм фіксації стійки дозволяє встановлювати її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати мотор з води для очищення гвинта від водоростей, що намоталися, або нахиляти його при русі в мілководних місцях.