Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Haswing Osapian 36 Maximizer - це надійний інструмент, що забезпечує чудові показники при тролінгу, маневруванні та русі з високою швидкістю. Він створений для ефективного руху судна як у прісній, так і морській воді. Перевага Maximizer - економія електроенергії в акумуляторі (збільшується відстань, яку можна проїхати на акумуляторі, в порівнянні зі ступінчастим перемиканням передач). Наприклад: двигун із ступінчастим перемикачем передач 5/3 при швидкості 3,2 км/год споживає струм 22 A, такий же двигун з Maximizer з тією ж швидкістю плавання споживатиме струм близько 8 А. Хоча в плаванні на максимальних швидкостях струми споживання будуть однакові .
Відмінний варіант для Вашого човна
Haswing забезпечує міцне кріплення до транцю заввишки 380 мм та не вимагає палива чи мастильних матеріалів, на відміну від бензинових аналогів. Тяговий момент в 16,3 кг робить цей електромотор потужним інструментом, легко керованим за допомогою румпеля. Не дивлячись на свою легку масу в 6,7 кг, Haswing Osapian 36 Maximizer ідеально підходить для використання на човнах вагою до 800 кг забезпечуючи високу ефективність та зручність. Напруга живлення становить 12 В. Також додатково електромотор має багатоступінчастий LED індикатор заряду АКБ. Двигун має 5 передач у перед та 3 назад. Для зручного використання можна проводити наступні регулювання:
- регулювання довжини румпеля
- 11 позицій регулювань кута нахилу двигуна
- регулювання висоти дейдвуду
- складний румпель від 0 до 135 градусів.
Створено на довгі роки
Гвинт з 2 лопатями, спроектований з міцного удароміцного пластику, гарантує високий ступінь зносостійкості, що забезпечує довгий термін служби. Виготовлений з композиту і має довжину 77 см. Пряма установка гвинта на вал суттєво зменшує ймовірність поломок у даному вузлі. Корпус човнового електромотора має високий рівень захисту від пилу та вологи відповідно до міжнародного стандарту IP68. Пластиковий корпус головного блоку створений таким чином, щоб забезпечити надійний захист електронних компонентів управління від можливих пошкоджень у разі ненавмисного падіння або грубого поводження з двигуном.