Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Fisher 46 з максимальною тягою до 21 кг створений для встановлення на різні типи суден: надувні, пластикові та алюмінієві, вагою до 1000 кг. Фішер 46 - електродвигун з транцевим кріпленням, який ідеально підходить як основний двигун, допоміжний або для тролінгу. Цей електромотор, оснащений корпусом з алюмінію, працює майже безшумно, забезпечуючи максимальне задоволення від риболовлі чи відпочинку на прісній чи солоній воді. Крім того, він дуже економічний – для його роботи достатньо зарядити акумулятор, що значно дешевше, ніж заправляти бензином чи паливною сумішшю. Напруга живлення - 12 Вольт.
Головний блок
Керівна електроніка, розташована в головному блоці, забезпечує ефективну роботу підвісного електромотора Фішер. Її корпус виготовлений із спеціалізованого пластику, який надійно захищає від бризок, опадів та пилу, забезпечуючи довговічність та стабільність роботи. Пластик має високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання та вібрацій, зберігаючи привабливий зовнішній вигляд Fisher 46 завдяки глянсовій поверхні та елегантному чорному оздобленню.
Румпель
Механізм телескопічного румпеля для мотора виготовлений з удароміцного ABS-пластика, забезпечуючи надійність і довговічність. Зміна напрямку руху човна здійснюється поворотом румпеля вправо чи вліво, а для перемикання передач румпель обертається навколо осі. П'ять передніх швидкостей позначені на шкалі словом «Forward», у той час як три задніх швидкості мають напис «Reverse». Положення «Нуль» відповідає вимкненому двигуну. Помітне клацання при перемиканні передач дозволяє контролювати процес не лише візуально, а й акустично.
Стійка
Трубка, по якій проходять дроти, що подають електричний струм на двигун, відома як стійка або штанга. Вона виготовлена з міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження, що виникають під час руху човна. Сучасні композитні матеріали забезпечують максимальну міцність за мінімальної ваги стійки. За допомогою спеціального хомута, що знаходиться на штанзі електромотора, можна піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо зручно під час руху мілководдям.
Блок кріплення
Fisher 46 кріпиться до корпусу човна двома транцевими струбцинами, обладнаними посиленими нейлоновими рамами. Зручні ручки-баранчики забезпечують простоту в закручуванні сталевих гвинтів притискних вручну. Важливо, щоб двигун був встановлений рівно по центру транця, інакше судно відхилятиметься в бік під час руху, що утруднить управління. Механізм фіксації стійки дозволяє встановити її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати електромотор з води для очищення гвинта від водоростей, що намоталися, або нахиляти його при русі в мілководних умовах.