Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Fisher 32 має високу тягу до 14,5 кг, що ідеально підходить для надувних, пластикових та алюмінієвих човнів вагою до 600 кг. Цей універсальний електромотор з транцевим кріпленням може бути використаний як основне джерело тяги, додатковий двигун або для тролінгу. Електромотор Фішер, оснащений корпусом з алюмінію, забезпечує практично безшумну роботу, що дозволяє максимально насолодитися рибалкою або спокійним відпочинком на воді, чи то прісна чи солона. Крім того, цей мотор є економічно ефективним, тому що для його роботи потрібний лише заряджений акумулятор, що суттєво економить ваші витрати в порівнянні з використанням бензину або паливної суміші. З його низькою напругою живлення в 12 В, він легко інтегрується у ваш човен і забезпечує надійну та ефективну роботу.
Головний блок
Система управління Fisher 32, розміщена в головному блоці, забезпечує надійне функціонування агрегату. Її корпус виготовлений із спеціального пластику, який захищає її від впливу вологи, пилу та інших зовнішніх факторів. Пластик має високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання та вібрацій, зберігаючи свою міцність і привабливий зовнішній вигляд завдяки глянсовій поверхні та стильному чорному кольору.
Румпель
Румпель електромотору, виконаний з удароміцного ABS-пластика, забезпечує надійне і довговічне керування. Зміна напрямку руху човна здійснюється поворотом румпеля вправо або вліво, а для перемикання передач обертається навколо своєї осі. П'ять передніх швидкостей позначені словом «Forward» на шкалі, в той час як три задніх швидкості мають напис «Reverse». Позиція «Нуль» відповідає відключеним двигуном. Характерне клацання забезпечує контроль перемикання передач не лише візуально, а й аудіально.
Стійка
Трубка, яка пропускає дроти, що передають електричний струм на двигун, називається стійкою або штангою. Вона виготовлена з міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження, що виникають під час руху човна. Сучасні композитні матеріали забезпечують високу міцність за мінімальної ваги стійки. За допомогою спеціального хомута, розташованого на штанзі Fisher 32, можна піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо зручно при маневруванні в мілководних умовах.
Блок кріплення
Двигун кріпиться до корпусу човна двома транцевими струбцинами з посиленими нейлоновими рамами. Закручування сталевих гвинтів притискних здійснюється вручну за допомогою зручних ручок-баранчиків. Важливо, щоб двигун був правильно встановлений по центру транця, інакше судно відхилятиметься в бік при русі, що ускладнить управління. Механізм фіксації стійки дозволяє встановлювати її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це дає можливість піднімати мотор з води для очищення гвинта від водоростей, що намоталися, або нахиляти його при русі в мілководних місцях.