Човновий електромотор Fisher 26 з максимальною тягою 11,8 кг спроектований для використання на різних типах човнів: надувних, пластикових та алюмінієвих, вагою до 500 кг. Він ідеально підходить як для основного тягового двигуна, так і як допоміжний або тролінг. Цей електромотор, що має корпус з алюмінію, функціонує майже безшумно, забезпечуючи повну насолоду рибалкою або відпочинком на прісній або солоній воді. Крім цього, він дуже економічний — Для виходу в плавання вам потрібно зарядити акумулятор, що істотно дешевше, ніж заправка бензином або паливною сумішшю. Цей електромотор з транцевим кріпленням працює при напрузі живлення 12 В.
Головний блок
Електронна система управління, розміщена в головному блоці, забезпечує надійну та ефективну роботу підвісного електромотора Фішер. Корпус системи виготовлений із спеціального пластику, що має високу стійкість до зовнішніх впливів, включаючи вологу, пил та вібрації. Глянсова поверхня та чорне оздоблення зберігають привабливий зовнішній вигляд корпусу протягом усього терміну служби.
Румпель
Телескопічний румпель Fisher 26 виготовлений з удароміцного ABS-пластика. Напрямок руху човна змінюється поворотом румпеля вправо-ліворуч. Для перемикання передач румпель повертається довкола своєї осі. 5 передніх швидкостей позначені на шкалі словом «Forward», 3 задніх написом «Reverse». Положення «Нуль» відповідає вимкненому двигуну. Завдяки добре чутному клацанню ви можете контролювати перемикання передач не лише візуально, а й на слух.
Стійка
Провідна трубка, через яку проходять електричні дроти, що забезпечують живлення двигуна, відома як стійка або штанга. Вона виготовлена з міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження, що виникають під час руху човна. Сучасні композитні матеріали забезпечують високу міцність при невеликій вазі стійки. Спеціальний хомут, розташований на штанзі електромотора, дозволяє піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо актуально при маневруванні в мілководних місцях.
Блок кріплення
Fisher 26 кріпиться до човна двома транцевими струбцинами з посиленими нейлоновими рамами. Сталеві притискні гвинти легко закручуються вручну за допомогою зручних ручок-баранчиків. Важливо, щоб двигун був правильно встановлений по центру транця, інакше судно буде відхилятися під час руху, що утруднить управління. Механізм фіксації стійки дозволяє встановлювати її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати мотор з води для очищення гвинта від водоростей, що намоталися, або нахиляти його при русі в мілководних місцях.