Кількість
|
Вартість
|
||
|
Fisher 65 - електромотор з транцевим кріпленням, максимальною тягою 30 кг призначений для використання на надувних, пластикових та алюмінієвих човнах із загальною вагою до 1450 кг. Електромотор Фішер з алюмінієвим корпусом може працювати як основне джерело тяги, так і як допоміжний пристрій, а також може використовуватися для тролінгу. Завдяки своїй безшумній роботі він дозволяє насолоджуватися рибалкою або просто відпочинком на прісноводних або солоних водоймах без зайвого шуму і перешкод. Крім того, він дуже економічний у використанні — для його роботи потрібно лише заряджений акумулятор, що значно дешевше, ніж використання бензину чи паливних сумішей. Мотор працює від стандартної напруги живлення 12 Вольт.
Головний блок
Управляюча система електромотора, розташована в головному блоці, забезпечує надійну роботу агрегату. Виготовлений із спеціального пластику, корпус модуля захищений від зовнішніх впливів, включаючи бризки, опади та пил, що забезпечує довговічність та стабільність роботи. Спеціальна обробка пластику робить його стійким до ультрафіолетового випромінювання та вібрацій, зберігаючи привабливий зовнішній вигляд завдяки глянсовій поверхні та естетичній формі у чорному кольорі.
Румпель
Механізм телескопічного румпеля для двигуна виготовлений з міцного ABS-пластика, забезпечуючи надійність і довговічність Fisher 65. Напрямок руху судна керується поворотом румпеля вправо або вліво, а для перемикання передач румпель обертається навколо осі. П'ять передніх швидкостей відображаються на шкалі словом «Forward», у той час як три задніх швидкості позначені написом «Reverse». Позиція «Нуль» відповідає вимкненому двигуну. Присутність характерного клацання дозволяє контролювати перемикання передач не лише візуально, а й за звуком.
Стійка
Провідна трубка, через яку передаються електричні сигнали на двигун, відома як стійка або штанга. Вона виготовлена з високоміцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження, що виникають під час руху судна. Сучасні композитні матеріали забезпечують максимальну міцність за мінімальної ваги стійки. За допомогою спеціального хомута, розташованого на штанзі електромотора, можна підняти або опустити гребний гвинт, що особливо корисно при русі по мілководді.
Блок кріплення
Fisher 65 кріпиться до корпусу човна за допомогою двох транцевих струбцин, оснащених посиленими нейлоновими рамами. Зручні ручки-баранчики забезпечують легкість у закручуванні сталевих гвинтів притискних вручну. Важливо правильно розмістити мотор, щоб він знаходився рівно по центру транця, інакше судно відхилятиметься убік під час руху, що утруднить керування. Механізм фіксації стійки дозволяє встановлювати її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати двигун з води для чищення гвинта від водоростей або нахиляти його під час руху в мілководних місцях.