Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Fisher 36 призначений для човнів різних типів - надувних, пластикових та алюмінієвих, з максимальною вагою до 800 кг. Його максимальна тяга становить 16,3 кг, що робить його ідеальним вибором як для тягових завдань, так і для використання як допоміжний або тролінговий мотор. Цей електромотор з транцевим кріпленням, оснащений корпусом з алюмінію, функціонує майже безшумно, що забезпечує комфортне керування як під час риболовлі, так і для спокійного відпочинку на прісній або солоній воді. Завдяки своїй економічності, він не тільки тихий, але й вартість його експлуатації невисока – для використання вам просто потрібно зарядити акумулятор, що суттєво дешевше, ніж використання бензину чи суміші палива. Цей електромотор працює від напруги 12 В, що робить його сумісним із широким спектром акумуляторів та суднових систем.
Головний блок
Електронна система управління підвісним електромотором, розміщена в головному блоці, забезпечує надійну роботу агрегату. Її корпус виготовлений із спеціального пластику, який захищає від впливу вологи, пилу та механічних впливів. Спеціальна обробка пластику робить його стійким до ультрафіолетового випромінювання та вібрацій, зберігаючи свою міцність та привабливий зовнішній вигляд з глянсовою поверхнею та чорним забарвленням.
Румпель
Телескопічний румпель Fisher 36 виконаний з міцного ABS-пластика, забезпечуючи надійне та ефективне керування. Зміна напрямку руху човна здійснюється шляхом повороту румпеля вправо чи вліво, а перемикання передач обертанням навколо своєї осі. П'ять передніх швидкостей позначені на шкалі як "Forward", тоді як три задніх - "Reverse". Положення «Нуль» відповідає вимкненому двигуну. Характерне клацання при перемиканні передач забезпечує контроль не лише візуально, а й акустично.
Стійка
Провідна трубка, через яку проходять електричні дроти, що подають енергію на двигун, зазвичай називається стійкою або штангою. Вона виготовлена із міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження, що виникають під час експлуатації судна. Сучасні композитні матеріали забезпечують високу міцність за невисокої ваги стійки. За допомогою спеціального хомута, розміщеного на штанзі електромотора Фішер, можна піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо важливо під час руху у дрібних водах.
Блок кріплення
Fisher 36 кріпиться до човна двома транцевими струбцинами з посиленими нейлоновими рамами. Сталеві притискні гвинти легко закручуються вручну за допомогою зручних ручок-баранчиків. Правильне встановлення електромотору важливе: він повинен знаходитися рівно по центру транця, інакше це може призвести до відхилення судна під час руху, що ускладнить управління. Механізм фіксації стійки дозволяє встановлювати її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати двигун з води для чищення гвинта від водоростей або нахиляти його під час руху в мілководних місцях.