Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий електромотор Fisher 86 з максимальною тягою до 39 кг, ідеально підходить для надувних, пластикових та алюмінієвих суден з вагою до 1400 кг. Цей електромотор з транцевим кріпленням можна використовувати як основний двигун, додатковий і для тролінгу. Цей електромотор, оснащений корпусом з алюмінію, забезпечує практично безшумну роботу, що створює комфортні умови для риболовлі або відпочинку як на прісній, так і солоній воді. Крім того, він економічний у використанні - для запуску вам просто потрібно зарядити акумулятор, що в рази дешевше ніж використання бензину або паливних сумішей. Електромотор Фішер працює від 24-вольтового джерела живлення.
Головний блок
Електронний контрольний модуль для підвісного електромотора інтегрований в головний блок, забезпечуючи ефективне керування. Корпус модуля виконаний із спеціального пластику, що має високу стійкість до зовнішніх впливів, таких як волога, пил та механічні впливи. Завдяки спеціальній обробці пластику, він зберігає свою міцність та зовнішній вигляд довгий час, маючи глянсову поверхню та елегантне чорне оздоблення.
Румпель
Телескопічний румпель Fisher 86 виготовлений з удароміцного ABS-пластика, забезпечуючи надійність і довговічність. Зміна напрямку руху човна здійснюється шляхом повороту румпеля вправо чи вліво, а для перемикання передач румпель обертається навколо осі. П'ять передніх швидкостей позначені на шкалі словом «Forward», у той час як три задніх швидкості мають напис «Reverse». Положення «Нуль» відповідає відключеним двигуном. Присутність помітного клацання дозволяє контролювати перемикання передач не лише візуально, а й за звуком.
Стійка
Трубка, по якій проходять дроти, що подають електроенергію на двигун, часто називається стійкою або штангою. Вона виготовлена із міцного та легкого композитного склопластику, здатного витримувати як статичні, так і ударні навантаження під час експлуатації судна. Сучасні композитні матеріали забезпечують високу міцність при невеликій вазі стійки. За допомогою спеціального хомута, розташованого на штанзі електромотора, можна піднімати або опускати гребний гвинт, що особливо актуально під час руху в мілководних місцях.
Блок кріплення
Двигун прикріплюється до човна за допомогою двох транцевих струбцин, оснащених посиленими нейлоновими рамами. Сталеві притискні гвинти легко закручуються вручну за допомогою зручних ручок-баранчиків. Важливо, щоб електромотор був правильно встановлений, рівно по центру транця, інакше це може призвести до відхилення судна під час руху, що зробить керування складніше. Механізм фіксації стійки дозволяє встановити її у вертикальному, горизонтальному та восьми проміжних положеннях з кроком 10⁰ між ними. Це забезпечує можливість піднімати Fisher 86 з води для чищення гвинта від водоростей або нахиляти його під час руху в мілководних місцях.